Tuesday, September 20, 2016

Forex Trend 2

Forex Trend Line Boek. Reeks Gratis Forex e-boeke Forex Trend Line Boek. Reeks Gratis Forex e-boeke Hoe om 'n geldige Forex tendens lyn Wat is dit gebruik vir trek. En baie ander dinge Forex-handelaars moet weet oor. Forex Trend Line boek dek reëls, doeleindes en voordele van die gebruik tendens lyne in Forex kaarte. Tendens lyn is ons gids wat jou help om belangrike prys rigting te identifiseer tydens 'n sekere tydperk van die tyd. Indien dit korrek geplaas is dit antwoorde op sal voorsien: Waar die mark watter rigting om te gaan betree: af tot of wanneer om af te sluit of bereid wees om uitgang ons leerreis begin, by laat eerste ons neem 'n blik op die groter prentjie van die mark gebruik van Forex kaarte. Om hierdie groter mark prentjie te kry, sal handelaars moet eenvoudig zoom uit hul kaarte 'n bietjie of oorskakel na 'n groter tyd raam. Sodra dit gedoen moet duidelik geword waar die mark gaan: dit is óf op pad op of af. As dit steeds moeilik om die mark rigting vertel, en dit blyk dat die mark op die oomblik beweeg sywaarts, moet handelaars nog meer uit te zoom. Nou is dit net oor gesonde verstand. As jy 'n intra dag handelaar, sal jy fokus op huidige prys rigting. Posisie handelaars wat hul posisie te hou vir dae, weke, maande of langer, sal 'n groter (weekliks, maandeliks, jaarliks) beeld van die mark beweeg te kry. Byvoorbeeld, om handel te dryf Forex op intra-dag basis (vashou aan posisies regdeur 'n dag vir 'n paar uur, 'n paar minute of so) handelaars nodig om te kyk na uurlikse Forex kaarte of 30 minute of selfs kleiner kaarte om 'n idee van 'n huidige kort te kry termyn mark rigting. Laat ons veronderstel dat ons het die mark prys opgaan, en die geheelbeeld is om ons te vertel dat ons in 'n uptrend. In die uptrend sal ons tendens lyn onder die vorming patroon geplaas. (In 'n verslechtering neiging ons tendens lyn sal rus op die top van die vorming patroon). Daar is 'n paar belangrike punte op 'n grafiek wat ons help om 'n tendens lyn in Forex trek. Ons noem dit A-B-C-D punte. Dus: 1. Vind groot genoeg prentjie te huidige mark skuif visualiseer. 2. Kyk vir ABCD punte. 3. Teken 'n tendens lyn deur A en C punte. 4. Hoe meer A, C en volgende addisionele punte die lyn sal die meer akkuraat dit sal werk raak. Kopiereg Jeff Boyd Skrywers Uitgewers Inc. Alle regte voorbehou forex is 'n hoë risiko belegging. Al die materiaal word vir opvoedkundige doeleindes alleenlik. 6 Tom Demark tendenslyne Dankie vir die nuwe stratgy, ek is 'n groot fan van Trendline en hoor toeken oor Tom. Ek lyk te wees om probleme op te laai wat aanwyser my MT4, ek gebruik fxcm MT4. Ek gekopieer na kortpad en geplak in my aanwyser lêer, ek het net cant lyk om dit te vind onder persoonlike aanwysers, is ek iets verkeerd Deur Edward Revy op 26 Junie 2009 te doen - 16:46. Kyk of jy alles reg ve gedoen: Hoe om MT4 aanwysers voeg. Indien die probleem bly of jy nog 'n paar vrae, voel asseblief vry om te vra. Deur Gebruiker op 27 Junie 2009 - 00:17. Wel, dit is die enigste beste stelsel wat jy veilig kan handel. Ek voel dat een dag sal ek weg van aanwysers en handel hardloop net met die gedrag van kerse Deur OMAR op 27 Junie 2009 - 20:47. Yaah. stem saam met jou. dit is die beste aanwyser ek vyf tot dusver gesien het. Geskep deur Van Gogh op 30 Junie 2009 - 11:35. Enigiemand wat reeds hierdie stelsel Ek ve het 'n paar ontleding met 'n paar kruisies getoets en ek vind dit interessant. Wanneer die voorwaardes voldoen word gekyk ek fyn breakouts. Die probleem is dat die teikens nooit bereik (die helfte van die pad in verskeie gevalle). Wat is jou ervaring Beste wense, Van Gogh Deur onenonur op 30 Junie 2009 - 13:55. Hi Edward, ek kan nie oop strategie part1, part2 en deel3. Kan jy asseblief die skakels of alles ok Indien wel, kan jy stuur 'n e-pos hierdie lêers vir my Dankie by voorbaat my e-pos. onenonur yahoo Deur Edward Revy op 30 Junie 2009 - 14:11. Gevorderde strategie 10 (Trend Line Trading Strategie) Deur Edward Revy op 4 Oktober 2008 - 08:30. 'N werklik groot werk gedoen is deur Myronn. die skrywer van die huidige tendens Line Trading Strategie. Ondersteuning-weerstand handel, tendens lyn handel, die nagaan van hoër tydraamwerke, geldbestuur n wenkombinasie, dat dit plaas in die kategorie van gevorderde strategieë. Onthou, jou terugvoer, kommentaar en voorstelle is altyd in groot aanvraag Eerste van alles, hierdie webwerf is awesome. Edward, jy is 'n groot man. Ek is demoing 'n eenvoudige handel strategie vir 'n week (29 September-Oktober 3, 2008) en bereik byna 200 opbrengs op belegging in 'n week met 5000 rekening en ek wil graag om dit te deel en dit sal wonderlik wees om baie betrokke by toets hierdie strategie uit. Ek doen 'n beroep hierdie 'n tendenslyn Trading Strategie en dit is gebaseer op: Na aanleiding van die tendens. Heard lees wat voor 'n miljoen keer Lol Ek kan jou blameer. Maar miskien kan jy iets ekstra hier leer. Doen jouself 'n guns en 'n blik op 'n grafiek en kyk of jy 'n tendens kan identifiseer. Is daar 'n groot gevestigde tendens Dit is belangrik dat jy die belangrikste tendens EENVOUDIGE identifiseer. TYDRAAMWERK: Tydraamwerke geskik vir hierdie strategieë is die daaglikse, 4H, 1 uur, 30 minute. Indicator: Ek gebruik net 1 Metatrader4 aanwyser genoem Swing ZZ (zz vir zigzag). Dit is vrylik beskikbaar in die net, net google dit en jy kan dit aflaai. Te danke aan die programmeerder wat dit geskryf het. Hierdie aanwyser is nuttig omdat jy vorige swaai hoogtepunte en laagtepunte, wat optree as weerstand ondersteuning vlakke kan identifiseer en ek dink dit is 'n handige hulpmiddel om te gebruik in hierdie strategie. Swing ZZ. mq4 Dus laat ons begin moet ons Ek noem dit tendenslyn handel strategie, want dit behels die opstel tendens lyne met behulp van die swaai hoogtepunte en laagtepunte van die Swing ZZ aanwyser. KORT inskrywing REËLS: (a) kyk na die tydperk wat jy wil gebruik en identifiseer die belangrikste tendens. Kry die groot prentjie eerste, dit is baie belangrik. Vir my, as ek wil om handel te dryf op die uurlikse grafiek, Ek is so eers die daaglikse grafiek en ook graag wil sien wat gebeur in die 4hr grafiek asook om te sien of ek 'n duidelike tendens of kanaal of opeenhoping gebeur in die daaglikse kan raaksien en die 4hour kaarte. Ek bly uit as daar opeenhoping totdat tempo van die opeenhoping gebeur en 'n tendens is gestig. Ek trek trendlines in die daaglikse of op die 4rhly kaarte grafiek dan oorskakel na die 1 uur tydperk. Ek identifiseer tendense in die uurlikse en trek tendenslyn (s) sowel. (B) Ek plaas 'n sell aftrekorder, ten minste 5pips onder die laagtepunt van die kers wat raak of sny die tendenslyn. Die tendenslyn kan die daaglikse, 4hrly of die 1 uur tendenslyn wees. Jy moet jou bestelling te plaas wanneer daardie kers sluit. Hoekom 5 pitte Ek Don t weet, 5 lyk soos 'n goeie aantal vir my ek het vyf vingers aan elke arm en insgelyks vir die bene, so 5 is 'n aantal Ek is gebore met Sit 10 pitte as jy wil. Let jy moet wag vir die prys van 'n tendenslyn benader of baie naby aan die tendenslyn voordat jy jou verkoop stop bestelling te plaas. (C) Ek verkies om my stop verlies te plaas ten minste 5 pitte bo die mees onlangse swaai hoog. Jy moet jou stop verlies te stel volgens jou geld bestuur berekeninge en risiko toleransie. (D) Ek het my wins teiken net binne die vlak van vorige swaai laag. (E) Handel bestuur: as die handel beweeg in my guns, ek beweeg my stop verlies aan ten minste 5 pitte bo-aan elke laer daaropvolgende pieke (laer swaai hoogtepunte). LANK inskrywing REËLS: Net doen presies die teenoorgestelde van kort inskrywing. (1) Stel jou koop aftrekorder 5 pitte bo die hoogtepunt van die kers wat die tendenslyn sny wanneer dit kers sluit. (2) Ek het my stop verlies net onder die onlangse lae. (3) Ek plaas my wins teiken binne die vlak van die vorige hoog. (4) As die handel beweeg in my guns Ek beweeg stop verlies aan ten minste 5 pitte net minder as elke hoër daaropvolgende hoër swing laagtepunte wat vorm. KORT inskrywing VOORBEELD: Die verbonde is 4hr USD / JPY grafiek toon kort ambagte wat kon gewees het geneem en sou baie winsgewend gewees gebruik van hierdie strategie. (Al screeshots is klikbare) LANK inskrywing VOORBEELD: Aangeheg is USD / CAD daaglikse skedule en moontlike handel items word vertoon vir jou 'n visuele begrip van hoe om potensiële handel setup te identifiseer en neem hulle gee. Hier is 'n kiekie van die ambagte ek geneem het met behulp van die strategie hierbo. Ek het probeer om 1 min tydraamwerk, 5 min tydraamwerk en 15 min, maar teen die einde het meer in die rigting van die gebruik van groter tydsraamwerke soos die 4hr geneig, 1 uur 30min tydperk sodat ek don t bly vasgenael voor die rekenaar die hele dag lank. Aangeheg is rekening geskiedenis kiekie ambagte geneem in twee dele as ek nie 1 volledige kiekie te neem. Wens julle almal 'n goeie gesondheid. Myronn e-pos: myronn s (at) yahoo


No comments:

Post a Comment