Wednesday, September 28, 2016

Forex Factory Eur Форум

EURUSD geword Maart 2004 Status: Lid 6 Posts Ek m kort van 1,2176 SL: 1,2265. Ek het die posisie Vrydagoggend om 08:00 EST. Ek wou die stop roete, maar die slaap geraak as gevolg van vreemdsoortig slaappatrone verlede week. Gelukkig prys didnt skielik omswaai op my deur my stop weer. Ek m dink oor die verskuiwing van die s / l so gou as moontlik om 1,2170, oor gelykbreek. Ek sal dek op 'n ander weiering om 1,1205 gebied, maar ek wil graag die handel oop te verlaat en hopelik maak 'n paar ordentlike winste op 'n breek onder 1,2060 gebied. Ek wens ek wouldve gekry in vroeër, maar is die fokus op die GBPUSD en USDCHF die afgelope tyd. Is iemand in die handel Wat dink jy oor die beweging van my stop om 1,2170 te styf Ek het dit hier omdat ek m dink daar is ten minste twee vlakke van weerstand van waar ons nou is op Vrydag naby 1,2124: 1) 1,2140 Vrydag hoë na weiering van 1,1203 (naby Sun laag) en 50 fibo van Vrydag hoog na 1,1203 2) net bokant 61,8 fibo (1,2159) van 1.2213- 1,2077) en 'n vorige intraday ondersteuning vir Vrydag As dit breek hierdie, sal Ek voortgaan om te wag totdat 'n onderbreking van 1,2213 om glong of speel kleiner fibos om te kyk vir klein pit winste totdat daar 'n duidelike rigting ek wil wees in 'n bietjie van 'n ordentlike posisie net in die geval as dit breek uit hierdie daaglikse konsolidasie. Ek kan in staat wees om weer in te voer op 'n weiering van 1,1205 gebied en terug af van 1,2200 gebied. Wat dink jy van my redenasie Hoe kan ek hierdie tipe fibo ondersteuning / weerstand ontleding te verbeter. Miskien met 'n paar aanwysers sien ek die intraday en daaglikse dubbel tops en headandshoulders, BTW, maar didnt hulle noem. Albei is tendens omkeer seine, so dit is 'n hoë slegs beskikbaar in ons meer nadeel sien, maar dit is nog steeds soort Iffy oor wanneer vir my. sy reëls spook my 'n bietjie - maar dit is my styl - Ek hou gebons uit die enkelspel / dubbelspel en nie op soek na die huis loop ek d eerder mis 'n groot skuif as sien 'n mooi wins verdamp die 150 pit strategie kan werk keer, maar hierdie maand het lastig uit die 12 suksesvolle ambagte was, net 3 gekraak 150 pitte Beau beveel die beweging van jou stop om gelyk te breek Ek m dink van die neem van 'n baie af op 50 of 60 pitte - of ten minste die verskuiwing van die stop tot 25 maar met verloop van tyd (dws ervaring), miskien is ek sal meer gemaklik met Beau se handel MGMT - ek is seker hy is het die geskiedenis te back-up van sy strategieë maar kyk na die inskrywings duidelik daar is waarde in daardie TRLs - wouldn t jy saamstem en gebaseer op onlangse prestasie, man ek net gaan om te fokus op die euro en kabel disclaimer: ek m net 'n gevorderde beginner in hierdie - hou dit in gedagte geword Mei 2004 Status: Tyd is die belangrikste bestanddeel 91 Posts Pretty shitty 100 pit wins verdwyn op Dinsdag. Re-aangegaan lank op 75 pitte - wat sowel verdwyn. Toe kom kort 1914. Gestop uit 1944 vir 'n ander 30 pit treffer. Ek kan nie bekostig om te hou sodat winsgewende bedrywe te draai in verliese, en wag vir die 150 pit teiken volgens die 5MFX stelsel. Van nou af gaan ek moet begin neem winste wanneer ek dit verkry. V Ek weet presies hoe jy voel. Probeer om hierdie forex besigheid en die ou standaard van sny jou verliese kort leer en laat jou winste te hardloop net nie vir my werk. Running 3 demo rekeninge doen dit alles begin suig big time (2 dit is). Ek behandel dit snaaks geld soos my eie. As iemand anders as my vrou het gesien hoe bewaak was ek met hierdie virtuele geld wat hulle sou van het my verbind. Ek gebruik nie mooi taal in harde klanke en, en. en. My vrou het gesê regstellende golwe sou dit nie sweet nie. (Slegs die lees maak my wil om my slegte handel gewoontes te verander). Persoonlik kan dit hoenders wees. t, maar die geld is in die bank deur die neem van winste. Wanneer jy wakker laat en per toeval kry jouself in daardie 3 of C golf jaag prys met tot stilstand kom en te beskerm. Ek dink dit is waar perke sal werk. kan net t neem 50 en sien 200 verlede daardie punt. Voel ek het iets gemis. Hoop dit help en goeie handelstoestande. gladde 60 P. s. Enige troos ek kolf 1000 hierdie week. Alles is verkeerd en weg Ek stem saam die beste ding om te doen is om die reëls te volg. Soos ons almal weet van ons skooldae egter reëls bestaan ​​om gebreek word nie. As jy gaan om die reëls te breek, sy beter om dit te doen om wins te neem wanneer dit staar jou in die gesig, as iets dom soos om 'n stop verlies te doen. Ek herhaal egter dat die beste ding om te doen is volg die reëls. Aangesluit Mei 2004 Status: Tyd is die belangrikste bestanddeel 91 Posts Ek stem saam die beste ding om te doen is om die reëls te volg. Soos ons almal weet van ons skooldae egter reëls bestaan ​​om gebreek word nie. As jy gaan om die reëls te breek, sy beter om dit te doen om wins te neem wanneer dit staar jou in die gesig, as iets dom soos om 'n stop verlies te doen. Ek herhaal egter dat die beste ding om te doen is volg die reëls. Groep ek dink dit is tyd om te gaan 'n lang reg hier 03:50 EST. Wag vir retrace om 1,1910-25 vlak en ry hierdie baba hoër. Die Downer is dunner gladde 60 P. s. Uitkyk te wees vir die sywaarts shuffle in hierdie tyd van die dag. Regstelling kan 'n rukkie vir inskrywing te neem. Aangesluit Mei 2004 Status: wat regtig omgee 120 Pos 'n sielkundige Neem Wins is as nie-produktiewe as 'n sielkundige stop verlies. IMHO, is dit beter om te leer en te verstaan ​​tyd / prysbewegings en as dié bewegings handel eerder as beslissende dit het om te gaan 150 pitte. So ver as die euro gaan. daar was 'n groot deel van die pitte op die tafel. Tel die pitte op die swaaie van die uurlikse grafiek. As jou stelsel of strategie nie positiewe pitte het produseer met sulke swaaie, wil jy dalk om alternatiewe strategieë of stelsels te oorweeg. Aangesluit Maart 2004 Status: Lid 19 Posts Wat sou jy reccommend n sielkundige Neem Wins is as nie-produktiewe as 'n sielkundige stop verlies. IMHO, is dit beter om te leer en te verstaan ​​tyd / prysbewegings en as dié bewegings handel eerder as beslissende dit het om te gaan 150 pitte. So ver as die euro gaan. daar was 'n groot deel van die pitte op die tafel. Tel die pitte op die swaaie van die uurlikse grafiek. As jou stelsel of strategie nie positiewe pitte het produseer met sulke swaaie, wil jy dalk om alternatiewe strategieë of stelsels te oorweeg. Aangesluit Mei 2004 Status: Lid 81 Posts My rede vir die begin van hierdie draad was vir handelaars om hul gedagtes in terme van die neem van 'n posisie in die mark te deel, sodat daar sprake kan wees leer en bespreking rondom (Iets wat ek didnt sien gebeur op die forum.) handel. Verduidelik die rede waarom 'n ambag of voorspelling is die sleutel tot leer. Om dit in 'n bevel maak 'n verbintenis te back-up een se posisie. Byvoorbeeld, nou sou 'n ideale tyd om te hoor wat handelaars sê oor die euro / dollar wees. Is hulle neem 'n ommekeer posisie of gaan hou met die tendens Wat verbintenis gaan jy maak en waarom. Ek vas aan die EZ Trade stelsel. Beacuse, 1. Ek het nie genoeg weet of het genoeg ervaring om accurate voorspellings te maak. 2 Ek het skoongemaak 2 demo rekeninge (besig met die derde modes) met behulp van my voorspellings. So ek weet genoeg om te weet dat ek nie genoeg om my eie oproepe Forex Trading bekend te maak: Die hardste manier om maklik geld te maak. Aangesluit Junie 2004 Status: Lid 8 Posts Terwyl ek, soos die meeste handelaars hier, het kort op die dollar vir 'n rukkie, nou is ek plat. Rede: Wanneer 'n tendens of stock ens word voorbladnuus, is op die televisie radio elke dag, en almal wat jy raakloop oral om daaroor te praat - dit is tyd om wins te neem en herevalueer voor te spring terug in die mark. Dit maak seer my nooit om wins te neem en plat selfs as ek 'n klomp pitte op die tafel, want ek kan nooit, ooit lyk die bo-of onderkant bel en ek don t die moeite doen om te probeer. Dit maak seer altyd my pitte terug te gee aan die mark, want ek te gulsig om wins te neem toe ek die eerste keer begin raak ongemaklik met 'n posisie. Ek sal kyk vir 'n sterk bevestiging van die tendens voortsetting of omkeer voordat enige lank of mid tyd ambagte. Aangesluit Maart 2004 Status: Magic Man 3457 Posts sou nou 'n ideale tyd om te hoor wat handelaars sê oor die euro / dollar wees. die enigste normale persoon kortsluiting die EURUSD nou is die E-12 Ontspan en gelukkig te wees. Aangesluit Julie 2004 Status: Lid 54 Posts Terwyl ek, soos die meeste handelaars hier, het kort op die dollar vir 'n rukkie, nou is ek plat. Rede: Wanneer 'n tendens of stock ens word voorbladnuus, is op die televisie radio elke dag, en almal wat jy raakloop oral om daaroor te praat - dit is tyd om wins te neem en herevalueer voor te spring terug in die mark. Dit maak seer my nooit om wins te neem en plat selfs as ek 'n klomp pitte op die tafel, want ek kan nooit, ooit lyk die bo-of onderkant bel en ek don t die moeite doen om te probeer. Dit maak seer altyd my pitte terug te gee aan die mark, want ek te gulsig om wins te neem toe ek die eerste keer begin raak ongemaklik met 'n posisie. Ek sal kyk vir 'n sterk bevestiging van die tendens voortsetting of omkeer voordat enige lank of mid tyd ambagte. William Eckhardt euro / dollar - Euro US Dollar Ons wil u aanmoedig om kommentaar te gebruik om betrokke te raak met die gebruikers, deel jou perspektief en vra vrae van skrywers en mekaar. Maar ten einde die hoë vlak van diskoers ons ve almal kom tot waarde en verwag in stand te hou, hou asseblief die volgende kriteria in gedagte: Verryk die gesprek bly gefokus en op die regte spoor. Slegs post materiaal wat relevant tot die onderwerp is bespreek. Wees eerbiedig. Selfs negatiewe menings kan positief en diplomaties opgestel. Gebruik standaard skryfstyl. Sluit leestekens en boonste en onderste geval. NOTA. Spam en / of bevordering boodskappe en skakels binne 'n opmerking sal verwyder Vermy vloek, laster of persoonlike aanvalle wat gerig is op 'n skrywer of 'n ander gebruiker. Don t monopoliseer die gesprek. Ons waardeer passie en oortuiging, maar ons glo ook in die gee almal 'n kans om hul gedagtes te lug. Daarom, bykomend tot die burgerlike interaksie, verwag ons antwoorde het om hul menings bondig en denkend te bied, maar nie so herhaaldelik dat ander vererg of aanstoot. As ons klagtes oor individue wat oor 'n draad of forum te neem ontvang, behou ons die reg om hulle te verbied van die werf, sonder verhaling. Slegs Engels kommentaar sal toegelaat word nie. Oortreders van spam of misbruik word verwyder uit die terrein en verbied om toekomstige registrasie by Belegging s diskresie. Ek het Investing se kommentaar riglyne gelees en aanvaar die beskryf terme. Albanese Lek Armeense Dram Wit Roebel Bosnië Herzegovina Mark Britse pond Bulgaarse Lev Kroaties Kuna Gekroon Tsjeggies Deense Krone Euro Georgian Lari Hongaarse forint Yslands Kr Litaus Litas Macedonian denar Moldawiese Leu Noorse kroon Poolse zloty Roemeens Leu Russiese Roebel Dinar Sweedse kroon Switserse Frank Turkse lira Oekraïens Grivna Disclaimer: Fusion Media wil u daaraan herinner dat die data wat in hierdie webwerf is nie noodwendig real-time of akkuraat is. Alle CFD's (aandele, indekse, futures) en Forex pryse is nie deur die uitruil, maar eerder deur die mark makers, en so pryse kan nie akkuraat wees en mag verskil van die werklike markprys, wat beteken dat pryse is 'n aanduiding en nie geskik is vir doeleindes van handeldryf. Daarom Fusion Media doesn t dra geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van hierdie inligting. Fusion Media of enige iemand betrokke by Fusion Media sal nie aanvaar geen aanspreeklikheid vir verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting, insluitend data, aanhalings, kaarte en koop / verkoop seine soos vervat in hierdie webwerf. Neem asseblief ten volle ingelig oor die risiko's en koste verbonde aan die handel die finansiële markte, is dit een van die gevaarlikste belegging vorme moontlik. Buitelandse valuta (Forex) mark dienste Lang Termyn Forex Markanalise - ons gratis Forex Markanalise is ontwerp vir 'n lang termyn handelaars wat handel in tydsraamwerke tussen 'n paar dae en 'n paar weke. Ons gebruik marksiklus analise gereedskap op die mark tyd en bied individuele handelaars goeie tye vir hulle handel. Korttermyn Forex Markanalise - Kort Termyn Forex Markanalise is soortgelyk aan die lang termyn Forex Markanalise, in hierdie afdeling, bied ons kort termyn handelaars met 'n daaglikse opgedateer verslae en klein siklusse erken op 4-uur grafiek. Dit is nou GRATIS Oor marksiklus Die meeste van die verskynsels wat ons teëkom in ons daaglikse lewe kom in siklusse. Dit is die geval met die seisoene, die stygende en ondergang van die son, die eb en vloei, dag en nag, die aarde rondom die son, ens Ons neem hierdie as vanselfsprekend aanvaar en selde dink hulle in terme van siklusse. Verder het ons selde assosieer siklusse met vooruitskatting. Nou kan ons marksiklus teorie gebruik om die evolusie van die forex mark te voorspel. Daaglikse Forex Verslae Maandag, Julie 18, 2016 05:30 UTC EURUSD is die handel in 'n reeks, beweeg tussen ondersteuning aan 1,1035 en weerstand teen 1,1150. Prys is tans die toets van ondersteuning aan die onderkant van die reeks en lyk gereed vir 'n weiering terug na die top. Die 100 SMA is bo die langer termyn 200. Sondag 17 Julie, 2016 15:03 UTC USDCAD toets 1,3188 weerstand, sal 'n onderbreking van hierdie vlak aan te dui dat die uptrend van 1,2460 hervat het, dan is die volgende opwaartse beweging kan prys bring 1,3600 gebied. Ondersteuning is op 1,2460, net 'n uiteensetting onder hierdie vlak kan. Sondag 17 Julie, 2016 15:03 UTC USDJPY staan ​​tereg op die weerstand van die afwaartse neiging lyn op 'n daaglikse grafiek. Solank as wat die tendens lyn weerstand hou, kan die weiering van 98,97 behandel word as die konsolidasie van die verslechtering neiging van 123,75 (18 November 2015 hoog), en verder afwyk na. Sondag 17 Julie, 2016 15:02 UTC AUDUSD se opwaartse beweging van 0,7144 uitgebrei tot so hoog as 0,7676. Tog sou die styging moontlik regstelling van die verslechtering neiging wees van 0,7834, 'n ander val is steeds moontlik na korreksie, en volgende teiken sou by 0,6900 wees. Sondag 17 Julie, 2016 15:01 UTC GBPUSD bly in verslechtering neiging van 1,5016, die opkoms van 1,2795 is waarskynlik konsolidasie van die verslechtering neiging. Verdere daling kan ná konsolidasie verwag, en volgende teiken sou by 1,2000 wees. Nabye toekoms weerstand is op 1,3550, so lank as dit. Sondag 17 Julie, 2016 15:01 UTC EURUSD bly onder die afwaartse neiging lyn op 'n daaglikse grafiek, en bly in verslechtering neiging van 1,1616. Verdere daling kan ná 'n minderjarige konsolidasie verwag, en volgende teiken sou by 1,0600 gebied. Weerstand is teen die afwaartse neiging lyn op. Tegniese ontleding Artikels Woensdag, 29 Januarie, 2014 14:43 UTC Volgens skattings, die gemiddelde verhandel waarde per dag in die forex mark is 'n bedrag van 4 triljoen, wat dit die wêreld se grootste finansiële markte. Forex is 'n hoë-risiko aktiwiteite en beleggers is vatbaar vir wins meevaller en. Dinsdag, 17 Desember, 2013 04:31 UTC n verspreiding is die verskil tussen die prys wat 'n handelaar betaal en die prys wat aangebied word deur 'n makelaar. Dit word uitgedruk in pit / s. Byvoorbeeld, 'n handelaar se prys is 4,000 en 'n makelaar se aanbod is 3,500, die verskil tussen hulle is 0,500. So, die verspreiding is. Donderdag, Oktober 24, 2013 12:32 UTC Vir mense wat om betrokke te raak in forex, hetsy deur direk koop geldeenhede of deur spreadbetting via 'n maatskappy soos IG, die verskeidenheid van politieke en ekonomiese aanwysers wat die valuta-markte kan beweeg. Maandag, Oktober 7, 2013 08:19 UTC Ons is nie gepleit Martingale strategieë. Maar eerder, respekteer ons die Martingale konsep en glo dit het sy plek in 'n handelaar se portefeulje. Die volgende wenke poog om die algehele risiko te verminder en die verhoging van die algehele sukses vir Martingale. Donderdag sal 12 September 2013 11:03 UTC 'n forex handelaar dikwels teëkom die term risiko / beloning verhouding. Wat beteken dit tem eintlik bedoel Sou verstaan ​​hierdie verhouding te bring 'n baie wins aan 'n handelaar


No comments:

Post a Comment